Saturday, October 3, 2009

Wspomnieniami również da się żyć.../Aya Kamiki - Summer Memories

Heya! Tą piosenkę przetłumaczyłam jakoś tak w ciągu wakacji i miałam ją wstawić pod koniec sierpnia, ale jakoś tak wyszło, że o niej zapomniałam i dopiero niedawno natknęłam się na nią przeglądając swoje zbiory. Stwierdziłam, że w sumie mogę ją wstawić teraz, póki jeszcze pamiętamy te wakacje. Zwłaszcza, że pogoda nie zachęca do spacerów i można wygrzebać jakieś wakacyjne zdjęcia i przypomnieć sobie jak to było na wakacjach ^^

Singiel

Aya Kamiki – 2008.08.06 – Summer Memories.rar

Singiel jak singiel, dosyć ubogi jak dla mnie, bo zawierający tylko trzy utwory w tym piosenkę tytułową i jej instrumental. Trzecim utworkiem jest “I’m your side”, którego jednak słucha się bardzo przyjemnie.

Mp3

Aya Kamiki – Summer Memories.mp3

Aya Kamiki – Summer Memories ~instrumental~.mp3

Piosenka mi się podoba. Jest nieco spokojniejsza od tych, jakie przyzwyczailiśmy się słuchać w wykonaniu Ayi, ale ballady wychodzą jej tak samo dobrze jak inne piosenki, więc jest to bardzo przyjemna odmiana ^^

Teledysk

Aya Kamiki – Summer Memories.avi

Osobiście uważam, że to ciut schrzanili. Do tej piosenki można by zrobić taki świetny teledysk (sama tłumacząc słowa, wymyśliłam przynajmniej ze trzy scenariusze), a oni ograniczyli się do Ayi śpiewającej piosenkę na plaży i to jeszcze  niezbyt pięknej sukience i z makijażem, który zamiast dodawać jej urody, odbiera jej ją. Klip widzę więc jak najbardziej na minus.

Tekst i tłumaczenie

Aya Kamiki – Summer Memories.doc

Piosenka jest bez wątpienia o miłości, wakacyjnej miłości tak konkretniej. Bo do osoby, którą poznało się na wakacjach również można się przywiązać, prawda? “Żyję wspomnieniami, podczas gdy inni próbują znaleźć drzwi do przyszłości. Bez względu na to, jak daleko odejdziesz, ja zawsze będę tutaj, nawet jeśli nigdy nie wrócisz”. Heh, ja też zawsze będę tutaj ^^

No comments:

Post a Comment