Tuesday, November 3, 2009

B-ZAR cu TJK - Fara (original)

Piesa “Cand Toate Trec”, in varianta pe care o cunoasteti, a fost inregistrata initial cu TJK. Pe atunci, considerasem ca nu am ajuns la varianta pe care mi-o doream, asa ca, i-am mai “dat o sansa”, inregistrand-o pe alt negativ si cu alta voce pe refren. Acum, dupa ceva timp, pot spune ca ambele variante imi plac si ca niciuna nu a fost dusa pana la capat. Adica – sunetul a ramas la fel de brut ca in momentul in care am parasit “borcanul”. Viu ca si mine, viu ca si TJK, pastrand atmosfera din studio.



(Poza e facuta inainte de inregistrari)

Varianta aceasta a fost inregistrata in 2008, la 2familishti RECords, avand-ul pe DablaDO la butoane, iar negativul fiind produs de NICE.

Deci, fara multa vorba, va propun spre auditie varianta originala a piesei “Fara”, exclusiv pe MySickVisions!

Spread the word!!!

DOWNLOAD THIS SHIT HERE: http://www.megaupload.com/?d=6IVZM81K

No comments:

Post a Comment