Saturday, November 21, 2009

[Download][Single] Shugo Chara Egg - "Minna no Tamago"

Żeby już skończyć co się zaczęło – dzisiaj pierwszy singiel zespołu Shugo Chara Egg. A jutro drugi i zostaną mi tylko PV. Więc:

Tracklist:

1. “Minna no Tamago”

2. “Hajimari no Uta”

3. “Minna no Tamago” – instrumental

4. “Hajimari no Uta” – instrumental

Są też dwie okładki – wersji normalnej i limitowanej. Przypominam po raz kolejny o haśle!!!!

Password: koorinoshojo

I żeby nie było – piszę niektóre rzeczy po angielsku, żeby ludzie zza granicy też sobie mogli pliki ściągnąć i posłuchać. A swoją drogą…. Zastanawiam się kogo na tyle posrało, żeby pisać książki o zagładzie, która nastąpi w 2012. Ludzie, ile razy mam wam jeszcze powtarzać – nie będzie końca świata! Miał być w 2006. I co? GÓWNO. A no gówno, nie koniec świata. Chyba, że do 2012 zdążę sobie znaleźć chłopaka. A jest to baaardzo wątpliwe. Jednak jeżeli coś takiego się stanie – ok, może sobie być koniec świata, i guzik mnie to obchodzi. Ok…. Jestem nienormalna…. Wiem. Ale właśnie dlatego jestem taka fajna! Prawda? xD

Dobra, już skończyłam się produkować.

[Via http://koorinoshojo.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment