Saturday, September 26, 2009

Rough Cut ^^ yazsam yazsam ne yazsam??

evet düşündüm taşındım ve yine so ji sub’un oynadığı bir filmi anlatmaya karar verdim..  zaten benden de başka bir şey beklenemezdi dimi.. yaz akşamlarından birinde meliş(kuzenim)’le birlikte izlemiştik.. ona kırk  kere ‘bak bu adam benim en beğendiğim aktör’ desemde.. saç sakal biririne karışmış bir so ji sub onu pek de etkilememişti o zamanlr.. tabi dikkat etmediğine sonra bin pişman oldu ama nafile

mafyanın üst seviyedeki adamlarından biri olan Gang-pae(so ji sub) bi aksiyon filmi çekmekte olan ünlü aktor Soo-ta(Kang Ji Hwan) ile bir barda tesadüf eseri tanışır.. Gan-Pae hayatı boyunca bir aktör olmak istemiştir fakat karşısına çıkan fırsatlar onu ne yazık ki çok farklı yollara sürüklemiştir.. aktör Soo-tae ise oldukça ünlüdür; fakat bir türlü bu yaşama tam analmıyla uyum sağlayamamıştır.. öyle ki uzun zamandır birlikte olduğu sevgilisi ile bir kere bile insan içine çıkmamıştır.. ve çekmekte olduğu aksiyon filmi de, dövüş sahnelerinde ipin ucunu kaçırıp karşısındaki  oyuncuları hastanelik ettiğinden bir türlü tamamlanamamaktadır..

ve tabi hastanelik olan aktörlerden sonra artık hiç kimse onunla oynamak istememektedir.. bu yüzden son çare olarak Gang Pae’den onunla oynamasını istemek zorunda kalır.. Gang Pae’nin ise bunun için bir şartı vardır.. oynadıkları her sahne gerçek olacaktır.. bunun üzerine Soo Tae dövüş sahneleri için sıkı bir hazırlığa girişir.. ne kadar so ji sub tarfatrı olsamda filmin son sahnesinde aktörün kazanmasını istediğimi itiraf etmek istiyorum.. onca yara bere boşa gitmemeli.. ve So ji Sub her zaman ki gii bize kendini sevdirmeyi başardı(ne kadar kötü bir karakteri canlandırsa bile).. özellikle yanında çalışanlarla dövüşür gibi yaparak oynadıkları kısım çok güzeldi.. orayı tekrar tekrar izleyebilirim sanırım..bu filmden sonra so ji sub’u böyle ağır rollere çok daha fazla yakıştırdığımı farkettim..komik de olsa ağır olmalı bu adam öyle kakara kikiri rollere yakışmıyor (bkz: Sophie’s revenge).. oldukça heyeceanlı ve güzel bir filmdi.. biliyorum bu yazıya biraz fazla reim ekledim ama tüm blog’u So Ji Sub’la doldursam bile yetmez bana o yüzden fırsatını bulunca da kaçırmak istemiyorum böyle

bu arada filmde Kim Ki Duk’un da parmağı varmış(senaristiymiş kendisi).. ee bi Kim Ki Duk ve So Ji Sub sever olarak bu filmi beğenmemem beklenemezdi herhalde.. izleyin ve kore sinemasına karşı ön yargısı olanlara izlettirin..

buradan indirebilirsiniz..

No comments:

Post a Comment